Tuesday, February 26, 2013

Junior Office Manager voor bedrijf in Mechelen!


EXCEL CAREERS is a selection and recruitment consultancy identifying multilingual Management & Personal Assistants, Office Managers, Receptionists, Customer Service Representatives, HR Professionals, Communication & Marketing Professionals, etc. Since our partnership in 1999 with Angela Mortimer plc, the leading British recruitment consultancy, we have been able to strengthen our international position and provide our clients and candidates with a broad range of services. Feel free to check our web site:www.excel-careers.com and if you have additional questions, don't hesitate to call us on 02 646 50 50 !!
Onze klant is een internationaal bedrijf dat meerdere vestigingen heeft over de hele wereld. Voor hun kantoor gelegen inMechelen, zijn ze momenteel op zoek naar een Junior Office Manager!

Functieomschrijving:
  • Zorgen voor de goede werking en het beheer van het kantoor
  • Het verwelkomen van klanten en bezoekers
  • Het telefoonverkeer behandelen op een professionele manier
  • Het beheren van e-mails en correspondentie
  • Het organiseren van kleine tot grote evenementen (uitnodigingen, coördinatie, catering, etc.)
  • Kantoor- en keukenbenodigdheden beheren en bestellingen plaatsen
  • Het optreden als aanspreekpunt voor de leveranciers en dienstverleners
  • Het uitvoeren van algemene administratieve taken
  • Het opstellen van offertes/prijsvoorstellen (op basis van templates)
  • Omgaan met basis boekhoudingstaken (bijvoorbeeld facturen en inkooporders)
  • Het verzenden van stalen en catalogi wanneer dat nodig is
  • ! Mogelijkheid om te reizen naar de Benelux-kantoren een paar keer / jaar!
  • En nog meer!
Profiel:
  • U heeft een uitstekend niveau in het Nederlands en spreekt vlot Engels. U heeft ook een operationele kennis van het Frans
  • U heeft een Bachelor in Office Management of gelijkwaardig door ervaring
  • U heeft een eerste ervaring in een administratieve functie
  • U bent proactief, autonoom, flexibel en heeft sterke communicatievaardigheden
  • U bent professioneel, servicegericht en heeft goed organisatietalent
  • U heeft een goede kennis van Word, Excel en PowerPoint

Aanbod:
  • Contract van onbepaalde duur met een proefperiode van zes maanden
  • € 1800 - € 2100 op basis volgens profiel en ervaring
  • Maaltijdcheques, groeps-en hospitalisatieverzekering, GSM, internet
  • Een brede waaier van taken
  • Ideaal voor juniors met een eerste ervaring en die willen groeien naar een Office Manager rol!

Popular Posts