サーバ製品、ストレージ製品を中心に製品スペシャリストとして顧客からの問い合わせ対応、技術支援、問題解析を担当。顧客が抱えている問題を迅�かつ効果的にサポートし、顧客満足度向上に責任を持ちます。
大規模システムを対象としてサポート提供を行いますので、冷静な分析、判断能力と専門的�識が必要となります。
【業務内容】
Qualifications
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【応�資格】
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大規模システムを対象としてサポート提供を行いますので、冷静な分析、判断能力と専門的�識が必要となります。
【業務内容】
- 問題解決の�め、お客様からの電話やメール対応
- ハードウェア障害時の技術支援
- 診断ツールを使用してのログ解析
- Windows, Linux, VMWare各種アプリケーションでの問題解決
- オンサイトエンジニア用指示書作成
Qualifications
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【応�資格】
- テクニカルサポートコールセンターでの1年以上の経験
- PCアーキテクチャーの�礎�識を有すること
- 大型ストレージ製品のサポート経験
- 主要オペレーティングシステム(Windows, Linux, VMWare)の�用�識
- エンタープライズ製品に関する問題解決能力
- 障害対応への��性
- チームワークを重視できる方
- 英文マニュアル読解能力および電話、E-mailで問題なく海外とのコ�ュニケーションができる方
- CompTIA Server+, Network+保有者
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Company Description
Since 1985, Dell has played a critical role in enabling more affordable and accessible technology around the world. As an end-to-end computing solutions company, Dell continues to transform computing and provide high quality solutions that empower people to do more all over the world.With more than 100,000 team members across the globe, Dell serves customers ranging from the world's largest businesses and public-sector organizations, to small and medium businesses, and individual consumers. Dell's team members are deeply committed to serving our community, regularly dedicating volunteer hours to over 1,500 non-profit organizations. The company has also received numerous accolades ranging from employer of choice to energy conservation awards.
At Dell, we promote an environment that is rooted in the entrepreneurial spirit in which the company was founded. This means fostering an open approach to technology innovation that delivers effective solutions for all customer challenges. We believe technology is essential for human success and that it should be accessible to everyone.