Saturday, December 22, 2012

Operations Manager: Uitdaging de regel, beweging de zekerheid!


Afwisseling is de enige constante, verandering de enige zekerheid: niet iedereen is uit het goede hout gesneden om bij Bosch Communication Center in Nijmegen een succesvolle Operations Manager te worden. Ga maar na: je bent samen met je Team Managers verantwoordelijk voor een scala aan projecten: van groot tot klein, van rijp tot groen en voor zowel interne (Bosch) als externe opdrachtgevers.
En met alleen het operationeel managen van jouw projecten ben je er niet: we verwachten ook dat je als eerste aanspreekpunt voor je opdrachtgevers fungeert, intern de afstemming zoekt en natuurlijk ook voor de bottomline financiële resultaten zorgt.

Kortom: een baan waar je je geen dag zult vervelen en uitdaging eerder regel dan uitzondering is.
Maar zeker ook: een omgeving waar je als customer contact professional een prima ontwikkeling kan doormaken die je verderop in je carriere zeker helpt.
Concrete resultaatgebieden en verantwoordelijkheden omvatten onder andere:
  • Realiseren van lange- en korte termijn doelstellingen voor de verschillende projecten. Deze doelstellingen zijn zowel kwalitatief (gericht op het behalen van de afgesproken key performance indicators) als kwantitatief / financieel.
  • Op regelmatige basis input leveren voor de business planning, deze rapportages analyseren en bespreken en waar nodig de operationele activiteiten bijsturen.
  • Verantwoordelijk voor de technische en organisatorische implementatie van nieuwe projecten in samenwerking met Sales en Team Managers
  • Onderhouden contacten met verschillende opdrachtgevers: niet alleen op operationeel niveau, maar ook gericht op procesverbeteringen en mogelijke commerciële kansen.
  • Als peoplemanager verantwoordelijk voor het realiseren van een werkomgeving waar medewerkers tevreden en produktief zijn, waar de HR-doelstellingen behaald worden en waar ruimte is voor eigen verantwoordelijkheid en ontwikkeling.

Desired Skills & Experience

Onze nieuwe Operations Manager is een ervaren customer contact professional. Hij of zij is aantoonbaar succesvol geweest in het managen van de relaties tussen medewerkers, opdrachtgevers en de aandeelhouder. Creeërt als peoplemanager betrokkenheid bij medewerkers en heeft voldoende organisatorische sensitiviteit om de verschillende belanghebbenden positief gestemd te houden.
Wij zoeken een overtuigende persoonlijkheid die een pragmatische aanpak combineert met een analytische instelling, waardoor zowel op korte als lange termijn positieve resultaten worden gerealiseerd. Denkt en doet op HBO-niveau. Ervaring als manager in de customer contact branche is een noodzakelijkheid, ervaring in een facilitaire customer contact omgeving een duidelijke pré.
Voor meer informatie: bel met Jeroen van Rossum via 024 - 3511 200 of mail met jeroen.vanrossum@nl.bosch.com. Tot 7 januari 2013 werkt de mail sneller in verband met de feestdagen.

Company Description

De dienstverlening van Bosch Communication Center gaat verder dan traditionele customer contact activiteiten. Voor onze klanten beheren en optimaliseren we volledige bedrijfsprocessen,met de vertrouwde Bosch degelijkheid en integriteit. We noemen dit Business Process Outsourcing met Bosch kwaliteit.
Bij Bosch Communication Center werken wereldwijd ruim 4000 mensen. De ruim 250 collega’s in Nederland werken in een zakelijk-dynamische omgeving, waar veel ruimte voor ontwikkeling en eigen verantwoordelijkheid gegeven wordt.

Popular Posts